Urdu Quotes

blloger
0
https://www.highrevenuenetwork.com/mj51kf5k?key=6fa2a14a3566a2e7111c84123a807410


 مکالمہ ٕ حقیقی !

تم ،

کوٸ مجھ سے محبت کرے مجھے اچھا نہیں لگتا۔   

اور میں،     

جانِ من کیوں مزاق میں بھی عام  کرتی ھو 

اتی جونہیں دل میں جانے کی بات کرتی ھو

عقدہٕ محبت کھلانہیں فرچاک کیسے کریں اسد

چرا کر دل میرا بیگانی بات سرِ عام  کرتی ھو

تمھاری اس بات کے کٸ جواب دے سکتا میں توسنو،  ایسا کہ کرمحبت کی اہمیت کم نہ کرو۔۔محبت توایک بہت حسین جزبہ تعلق ھے جوکتنے ہی حسین رنگوں کی بہار کامظہرھے۔اور عورت توھے ہی وہ شٸے جسے محبت کرنے ،اسے چاھنے اسے پلکوں پہ بٹھانے ،دل میں بسانے اوراسکے نخرے اٹھانے اسکی اداٶں پہ صدقے واری جانے کی امنگ اور معاف کرنا ہر لڑکی ہرعورت ،چاھے جتنی بھی پاکٕیزہ ھو۔جب کوٸ اسے دل سے خلوص سے چاھے اسے محبت کرے تواسکابھی فرض بن جاتا کہ وہ مرد کوجوابی محبت کرے نہ کرے مگر “ اس محب کی قدر “ ضرور کرے۔۔۔۔۔۔دوسرا جواب،کیا جب تمنے کسی کی دوستی کابھرم رکھ لیا۔اسکی دوستی کا دامن پکڑلیا۔تو کیاسمجھ کے،کیا اس دوست کی خوشی مسرت،شادمانی کاتمہیں احساس نہیں،کیا تمہیں یہ عزیز نہیں کہ جودوست تمہیں اپنا ” وجود اپنا نفس “ سمجھ کر محبت کرنے لگاھے ۔تم اس کی دوستی کا ہاتھ چھوڑدو۔اسے خوش رھنے کاموقعہ چھین لو۔۔نہیں تم یہ کبھی نہیں چاھوگی۔میرادعوی ھے بلکہ اسکی محبت کی حدت تمہیں بھی پگھلاچکی ھے مگر تم اپنے پہلے رشتے سے کوٸ سمجھوتہ نہیں کرناچاھتیں۔اسی لیے اقرار بھی نہیں کرتیں مگر انکار بھی نہیں۔۔۔تیسرا جواب یہ کہ محبت کچھ بھی نہیں دیکھتی۔نہ عمر نہ صورت نہ برادری نہ رتبہ ۔محبت صرف ”دل اور محبوب “ کے لفظوں کی ساحرانہ سحر “ میں دو دلوں کوقید کرلیتی یااگر بلفرض محبت یکطرفہ بھی ھوتو ” تمہیں اس بات کاحق کسنے دیا کہ تم اپنے چاھنے والے کی محبت کی چھاٶں کواپنے اوپر انے سے روکو۔جبکہ وہ چھاٶں تو تمہیں کوٸ نقصان بھی نہ پہنچنے دینے کاعزم ویقین رکھتی ھے

تم ،

میں کسی مخلص محبت کرنے والے کوکھونابھی نہیں چاھتی،

اور میں،

سوال خود شناسی کاھے ہی نہیں۔مجھے اپنامحاسبہ کرنا بھی اتا اور مکاشفہ بھی۔جبھی میں پراعتماد اور ہراس شخص سے مخلص ھوں جو میرا ہمنشین ہمقدم ھوتا۔۔۔۔۔سوال یہ کہ اپ مجھے مخلص سمجھتیں۔۔۔۔۔اگر سمجھتیں تو وعظ ونصیحت کے بجاٸے دوستی نبھانے اور دوستی جینے میں صرف کرتیں۔۔۔۔سوال کیا اپ مجھے کھونے سے ،ڈرتی ھیں۔۔۔سوال یہ کہ کیا میں بار بار کیوں جتانا پڑھ رھا کہ میں اپکا دوست۔۔کیوں اپ مجھے دوست سمجھنا نہیں چاھتیں۔۔۔یہ کہ دینا کہ ہاں میں دوست ھوں اسان ھے مگر میری مہربان دوستی نبھانا جانیے۔۔اپ بہت پہلے ہی ان  مراحل سے گزرچکیں ۔۔۔شیخ عمرحیات خان راٸٹ#


Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)